Habe Kroko-Jack Album zu verkaufen, bei weitern fragen PN!![]()
Habe Kroko-Jack Album zu verkaufen, bei weitern fragen PN!![]()
400 klicks und keina hod interesse??
Hab leider eins über und würds für 10 € weiter gebn.
Nice try Kroko.
nur blöd das ich nicht kroko bin du held! haha
hahaahah, geht ned so gut des teil?? vielleicht will ihn keiner mehr supporten, weil er einfach nicht weis wie man sich benehmen muss?
Stahlstadt,GeritWosisOida??!!
@GeritW
Nichts für ungut aber wer zur Hölle bist du und warum spielst du dich in jedem Kroko-Thread hier so auf?
He gerit is dir wiakli so fad? Du mochst di einfoch nur lächerlich, indem du bei jedem thema übern jack irgend an scheiss schreibst.
Da jack wiad si scho totlachn über di, weilst angeblich 24/7 nur an eam im kopf host. Echt traurig. Und wos zwischen eich woa, is eicha soch und hod in so am forum eh nix zum suachn. Klärts des persönlich. Is jo wie im kindagartn.
Übrigens, is leben findet ned im internet statt du sackibicka!
wer spielt sich auf????hahaah, one love, wie gesagt ich glaub auch dass du der jack bist.....mit 4 postings geb ich dir gar keine antwort, weil ich davon ausgehe, dass es dich hier gar nicht lange geben wird......und ich bin überhaupt niemandem eine rechenschaft schuldig...ob ich mich jetzt aufspeile oder nicht....chak und jack haben ja damit angefangen dass sie in die öffentlichkeit gehen( gig in wels, wo sie herumgelogen haben, und divinitus.interview) kauft euch sein album und supportet ihn, wenn er euch so am herzen liegt!!!
Stahlstadt,GeritWosisOida??!!
guad daun glaubst hoid das i da jack bin. is mir doch so egal. es wü sowieso kana dast di rechtfertigst, intressiert eh kan wost zum sagn host. bin richtig traurig dast ma ned vü zeit im forum gibst, ohhhh. oba hob eh scho gsogt, dass mei leben ned im internet stattfindet!
daun sudat hoid weida (die hom augfaung und i bin jo so oam).
wü mi jo goaned einmischen, wer wos gmocht hod. geht mi a nix au. oba es nervt hoid imma den selben dreck zu lesn.
one love, oida!![]()